Müşteri Memnuniyeti Politikamız
Müşterilerimizin tüm iletişim kanallarından bize ulaşan talep, öneri ve geribildirimlerini etkili biçimde değerlendirerek memnuniyetlerini sağlamak temel amacımızdır. ‘Memnun etmek görevimiz, teşekkür almak hedefimiz’ ilkesi ile çalışırız. Bu amacımız doğrultusunda;• Müşterilerimizin talep, şikayet ve önerilerini açıklık, gizlilik, erişilebilirlik, bütünlük, duyarlılık prensipleri içinde objektif olarak ele alırız.
• Müşterilerimizin bildirimlerini yasal mevzuat çerçevesinde ve şirket prosedürlerimize uygun olarak adil ve tarafsızca değerlendiririz.
• Şikayetlerin tekrarını önleyecek şekilde süreçlerimizi sürekli iyileştiririz.
• Müşterilerimizi, bilgiye ihtiyaç duyduğu her aşamada dilediği kanaldan şeffaf bir şekilde bilgilendiririz.
• Müşteri odaklı, sürdürülebilir hizmet sunmak için kaliteli, verimli ve yenilikçi çalışmalar yaparız.
• Paydaşlarımızın katılımcılığını, yaratıcılığını destekleyen yenilikçi ortamlar sağlarız, değişimi destekleriz.
Şikayet Yönetim Süreci
Vestel Müşteri Hizmetlerinin bildirim kanalları:
Email adresi: vmh@vestel.com.tr
CapCanlı Destek fonksiyonu http:www.vestel.com.tr/destek/canlidestek.aspx
Vestel Mobil Asistan Mobil Uygulaması: http://www.mobilasistan.vestel.com.tr/
Whatsapp: 0850 222 4 123