SİPARİŞİMİN TESLİMİ İÇİN TÜM GÜN EVDE Mİ BEKLEMELİYİM?
SİPARİŞİM TESLİM EDİLDİĞİNDE AYNI ANDA KURULUMU DA YAPILACAK MI?
KURULUM İÇİN AYRI BİR EKİP Mİ GELECEK?
TESLİMAT, KARGO TARAFINDAN MI YAPILACAK, BEN EVDE KURULUM İÇİN SERVİS Mİ BEKLEYECEĞİM?
Böyle soruların gün planınızı yaparken sizi endişelendirdiğini biliyoruz ve size tüm bu soruları bir kenara bıraktıracak Vestel’in randevu hizmetini sunuyoruz.
Teslimat randevusu, sizin seçtiğiniz gün ve saat aralığında olur; ürün, yetkili servisimiz tarafından teslim edilir ve kurulumu yapılır.
Vestel’le Olur, Neden Olmasın?
Randevu hizmeti nedir?
Randevu hizmeti, montaj/kurulum gerektiren ürünlerde, siparişlerinizin istediğiniz gün ve saatte teslimatının ve kurulumunun yapılması demektir. Vestel yetkili servisi, talep ettiğiniz tarih ve zaman aralığında ürününüzü adresinize getirerek kurulumunu tamamlayacaktır. Randevu hizmeti, vestel.com.tr siparişleri için geçerlidir.
Randevu hizmeti hangi ürünler için uygulanır?
Randevu hizmeti, tüm kurulum gerektiren ürünler için geçerlidir. Kurulum gerektirmeyen ürünler lojistik firmaları aracılığıyla sevk edilmektedir.
Hangi bölgeler için randevu hizmeti sunuluyor?
Bu hizmet Türkiye’deki tüm il ve ilçelerde geçerlidir. *
Teknolojilerimiz her eve girsin, herkese ulaşsın, hepimizin daha konforlu anları, daha güzel günleri olsun diye biz durmadan çalışıyor, en iyiyi, en yeniyi arıyoruz.
Ve her defasında aynı cümleyi kuruyoruz: Vestel'le Olur, Neden Olmasın?
Nasıl randevu alabilirim?
Siparişinizdeki ürünler kurulum gerektiriyorsa siparişinizin ödemesi tamamlanır tamamlanmaz "Randevulu Teslimat" seçeneği aktif olacaktır. Sipariş sonuç sayfasında randevu tarihi için seçim yapın. Gelen takvim ekranında istediğiniz gün ve zaman aralığını seçerek işleminizi tamamlayın.
Vestel.com.tr üzerinden siparişinizi oluşturduktan sonra randevunuzu planlamadıysanız endişelenmeyin! SMS yoluyla da randevu sayfasını ileteceğiz. Bu mesajda yer alan sayfadan da kurulum talep ettiğiniz tarihi ve saat aralığını seçebilirsiniz.
Hesabınıza ait “Siparişlerim” sayfasına gidebilir, “randevu al” butonuna tıklayarak kurulum istediğiniz tarihi ve saat aralığını seçebilirsiniz ya da 0850 222 4123 Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.
Randevu hizmeti hangi gün ve saatlerde geçerlidir?
Randevu hizmeti hafta içi ve cumartesi günleri 09-19 saatleri aralığında geçerlidir.
Randevu teslimat ve kurulum hizmetinin ücreti nedir?
Bu hizmet için herhangi bir ek ücret alınmamaktadır. Teknolojilerimiz her eve girsin, herkese ulaşsın, hepimizin daha konforlu anları, daha güzel günleri olsun diye biz durmadan çalışıyor, en iyiyi, en yeniyi arıyoruz.
Ve her defasında aynı cümleyi kuruyoruz: Vestel'le Olur, Neden Olmasın?
* Günlük hizmet veremediğimiz bölgeler kapsam dışıdır.
Randevumu nasıl değiştirebilirim?
Randevu değişikliği için 0850 222 4123’ü arayarak Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.
Randevu sonrasında yapılması gerekenler nelerdir?
Randevu aldığınız saatlerde kurulum işleminiz tamamlanacaktır. Kurulum öncesi yetkili servisimiz sizi adres ve randevu teyidi için arayacaktır.
Randevu almazsam ne olur?
Vestel Yetkili Servisi teslimat/kurulum planlaması için sizinle iletişime geçecektir.
Randevu zamanında teslimat adresinde bulunmazsam ne olur?
Vestel Yetkili Servisi teslimat sırasında adreste sizi bulamazsa siparişiniz yetkili servise geri gönderilir. Yetkili servis sizinle iletişime geçerek yeniden bir teslimat günü belirler.
E-randevu hizmeti nereden yaptığım alışverişler için geçerlidir?
Vestel.com.tr, pazar yerlerinde Vestel Kurumsal Mağazalar ve Vestel Yetkili Online Bayi hesaplarından satın alınan kurulum gerektiren ürünlerde geçerlidir.