-
Vestel.com.tr’den ve mağazalarımızdan satın aldığınız ürünler için ihtiyacınız olan tüm bilgi ve belgeler, Vestel Dijital Dosyam’da. Ürünlerim sayfasında ürününüzün kullanım kılavuzu ve bilgi formuna ulaşabilir, garanti süresi ve seri numarasını görebilir, enerji etiketini inceleyebilir, talep oluşturabilir, ürününüzü değerlendirebilirsiniz.
Ürünlerim sayfası için tıklayınız.Ürünlerim sayfasına ulaşmak için; Üye Girişi -> Hesabım -> Ürünlerim adımlarını takip edebilirsiniz.
-
Ürün Değerlendirme
Satın aldığınız ürünlere puan verebilir, yorum yapabilir, diğer Vestellilerin değerlendirmelerini görebilirsiniz.
-
Garanti Süreleri
Ürününüze ait garanti süresini görüntüleyebilir, ürünlerinizi Vestel güvencesiyle kullanmanın rahatlığını yaşayabilirsiniz.
-
Kullanım Kılavuzu
Kullanım kılavuzunuzu online olarak görüntüleyebilir, ürününüzün kullanım detaylarına erişebilirsiniz.
-
Ürün Bilgi Formu
Ürününüze dair aradığınız teknik detayları ürün bilgi formunda bulabilirsiniz.
-
Seri Numarası
Ürününüzün seri numarasını görüntüleyebilir; bu bilgi ile size özel ek garanti ve bakım hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.
-
Enerji Etiketi
AB Enerji Etiketi, ürününüzün enerji tüketimini, performansını ve ses salınımı şeffaflıkla ortaya koyar, çevreyi korumanıza katkıda bulunur.
-
Talep Oluştur
Ürünleriniz hakkında bilgi alabilir, servis talebi oluşturabilir, öneri ve şikayetlerinizi iletebilirsiniz.
-
Satın aldığım ürünü Ürünlerim alanımda göremiyorum, ne yapmalıyım?
Vestel.com.tr, Vestel Kurumsal Mağazalarımız, Vestel Yetkili Bayileri ve Yetkili Online Bayiler’den satın aldığınız ürününleri bu alanda göremiyorsanız, 08502224123 Whatsapp ve iletişim merkezi numaramızdan ya da Vestel Asistan üzerinden 7/24 bize ulaşarak bilgi alabilirsiniz. Yetkili satış noktalarımızdan satın alınmayan ürünlerimiz için online bilgilendirme hizmeti sunulmamaktadır.
-
Ürünümün kullanım kılavuzuna nasıl erişebilirim?
Ürününüzün kullanım kılavuzunu Ürünlerim alanından görüntüleyebilir veya https://destekmerkezi.vestel.com.tr/urunum linkine tıklayarak seri numarası yardımıyla cihazınıza indirebilirsiniz. Ürününüzün seri numarasını Ürünlerim alanında görüntüleyebilirsiniz.
-
Ürünüm için yetkili servis talebi oluşturmak istiyorum, ne yapmalıyım?
Ürünlerinize ait montaj, arıza kaydı ve diğer taleplerinizi Ürünlerim alanından Talep Oluştur butonuyla veya https://destekmerkezi.vestel.com.tr/hizmet-talebi/olustur linkine tıklayarak kolaylıkla oluşturabilirsiniz.
-
-
Vestel.com.tr’den verdiğiniz siparişlerde, satın alma anından itibaren sipariş sürecine dair tüm ihtiyaçlarınıza Vestel Dijital Dosyam ile ulaşabilirsiniz. Siparişlerim sayfasından siparişlerinizin faturalarını görüntüleyebilir, detaylı kargo takibi yapabilir, tahmini teslim tarihine ulaşabilir, ödeme ve teslimat bilgilerini kontrol edebilir, siparişiniz hakkında destek alabilir ve talep oluşturabilirsiniz.
Siparişlerim sayfası için tıklayınız.Siparişlerim sayfasına ulaşmak için; Üye Girişi -> Hesabım -> Siparişlerim adımlarını takip edebilirsiniz.
-
Fatura Görüntüle
Siparişlerinizin faturasını görüntüleyebilir, dilediğiniz kişiyle kolaylıkla paylaşabilirsiniz.
-
Detaylı Kargo Takibi
Siparişlerinizin teslimat aşamalarını tüm detaylarıyla takip edebilir, siparişinizin tahmini olarak hangi gün teslim edileceğini görüntüleyebilirsiniz.
-
Talep Oluştur
Siparişleriniz hakkında bilgi alabilir, servis talebi oluşturabilir, öneri ve şikayetlerinizi iletebilirsiniz.
-
Ödeme Bilgileri
Banka ve ödeme yönteminizi görüntüleyebilirsiniz.
-
İptal & İade
Vestel.com.tr’den aldığınız ürünleri, tam 30 gün içerisinde koşulsuz iade edebilirsiniz. Ürünleriniz, sizi hiç yormadan evinizden teslim alınır.
-
Mesafeli Satış Sözleşmesi
Web sitemizden yaptığınız alışverişe dair Mesafeli Satış Sözleşmenizi dilediğiniz zaman görüntüleyebilirsiniz.
-
Siparişim nerede?
Siparişlerim bölümünde, ilgili siparişinizin altındaki Sipariş Detay butonu ile siparişinizdeki ürünlerin teslimat durumunu 6 kategoride görünteleyebilirsiniz.
-
Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Siparişlerim bölümünde, Sipariş Detay butonuna tıklayarak açılan alanın sonunda ürünlerinizin Tahmini Kargoya Veriliş Tarihi ve Tahmini Teslim Tarihi’ni görüntüleyebilirsiniz.
-
Siparişim hakkında müşteri destek yetkilisi ile görüşmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Siparişlerim bölümünde, ilgili siparişinizin altındaki Talep Oluştur butonu ile müşteri hizmetleri birimimize talebinizi bırakabilirsiniz. Dilerseniz web sitemizin sağ alt köşesinde yer alan konuşma baloncuğuna tıklayara 7 gün 24 saat Vestel Asistan üzerinden bilgi alabilirsiniz.
-
Siparişimi iptal/iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Siparişlerim bölümünde ilgili siparişinizin altındaki Sipariş Detay butonuna tıklayınız. Siparişinizin içerisindeki tek bir ürünü iptal etmek için ilgili ürünün yanındaki “İptal Et” butonunu kullanabilirsiniz. Siparişinizin tamamını iptal etmek istiyorsanız, en alttaki “Tüm Siparişi İptal Et” butonunu kullanarak siparişinizi iptal* edebilirsiniz.
*Sipariş iptali sadece “Kargo hazırlanıyor” durumundayken yapılabilir. Yola çıkmış olan siparişleriniz için aynı işlem ile iade talebiniz bize ulaşacaktır.
-