Siz sadece iade talebi oluşturun kalanı biz halledelim.
İade talebi oluştur.
Hesabım > siparişlerim sayfasından İade Et butonuna basın.
Ürünü Servis Alsın
3 iş günü içinde Vestel servisimiz sizinle iletişime geçecektir.
Servis İadeyi Onaylasın
Ürünün adresinizden alınmasını takiben aynı gün içerisinde onaylanacaktır.
Paran İade Edilsin
Servis ürünü adresinizden geri aldıktan ortalama 3 iş günü içinde ücret iadeniz gerçekleştirilecektir.
Siparişimi nasıl iade edebilirim?
Hesabınıza ait siparişlerim sayfasına gidebilir, iade butonuna tıklayarak iade talebinizi oluşturabilir ya da 0850 222 4123 Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. İade etmek istediğiniz siparişinizi kargoya teslim etmenize gerek yoktur. Vestel servisimiz 3 iş günü içerisinde sizinle iletişime geçerek ürünü adresinizden teslim alacaktır. Servisimiz ürününüzü teslim almadan önce lütfen ürününüzün tüm aparatlarıyla eksiksiz olduğundan emin olunuz. Ürününüzün teslim alınmasını takiben aynı gün içerisinde iade talebiniz onaylanacak* ve 3 iş günü içerisinde ücret iadeniz gerçekleştirilecektir.
*İade süresi dolmuş ya da Vestel Yetkili Servisi’nin tüketici hatasından kaynaklandığını tespit ettiği hasarlı ve revizyonlu ürünler için uygunluk verilmemektedir..
Link
İade talebi oluşturdum, ürünü size nasıl göndereceğim?
Talebiniz sonrasında otomatik olarak Vestel Yetkili Servisimize sizin adınıza bir iade kaydı açılacaktır. Servisimiz, ürün her ne olursa olsun adresinizden teslim alacaktır.
Link
Siparişimin iadesini talep ettim, iade sürecini nereden takip edebilirim?
Hesabınıza ait siparişlerim sayfasına gidebilir, iade talebinde bulunduğunuz sipariş detayına tıklayarak siparişinize ait iade sürecini takip edebilirsiniz.
Link
İade talebimi iptal ettim, tekrar iade talebinde bulunabilir miyim?
Vestel.com.tr üzerinden satın aldığınız siparişler için 30 gün koşulsuz iade süreniz bulunmaktadır. 30 gün içerisinde iade talebinden vazgeçtiğiniz siparişiniz için tekrar iade talebinde bulunmak isterseniz 0850 222 4123 numarasından Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.
Link
İade talebim neden onaylanmadı?
İade süresi dolmuş ya da Vestel Yetkili Servisi’nin tüketici hatasından kaynaklandığını tespit ettiği hasarlı ve revizyonlu ürünler için uygunluk verilmemektedir.
Link
İade ettiğim siparişimin ücret iadesi nasıl yapılır?
Siparişinize ait ücret iadesi siparişinizin iadesi onaylandıktan sonraki 3 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir.
Link
Taksitle iade ettiğim ürünün iadesi neden taksitle yapılıyor?
Tüm alışverişlerde siparişinize ait tutarın tamamı Vestel tarafından kredi kartınızın ait olduğu bankaya tek seferde ödenmektedir. Taksitle ödeme yapılan kredi kartı alışverişlerine ait ücret iadeleri, bankanızın iç işleyişine bağlı olarak taksitli şekilde gerçekleştirilmektedir. İade ödemelerinin taksitli şekilde gerçekleştirilmesinde Vestel’in bir müdahalesi bulunmayıp, detaylı bilgi için bankanızla görüşebilirsiniz.
Link
Online siparişlere özel koşulsuz iade imkanı sunuyoruz.
Ürünü dilerseniz adresinizden iade edebilir, dilerseniz size en yakın Vestel kurumsal mağazasına bırakabilirsiniz.
Ürünü teslim edin
Kurulum gerektirmeyen ürününüzü Vestel kurumsal mağazalarına teslim edin ve iade talebi oluşturun.
Vestel yetkili servisi, ürünü mağazadan alsın
3 iş günü içinde Vestel yetkili servisimiz ürününüzü mağazadan teslim alacaktır.
Servis İadeyi Onaylasın
Vestel yetkili servisimiz iadenizi inceleyip onaylayacaktır.
Paranız İade Edilsin
Ürününüzü bir Vestel mağazasına teslim ettikten ve iade onaylandıktan sonra ortalama 6 iş günü içinde ücret iadeniz gerçekleşecektir.
Siparişimi mağazadan nasıl iade edebilirim?
Vestel.com.tr’den aldığınız kurulum gerektirmeyen ürünleri Vestel kurumsal mağazalarımız aracılığı ile iade talebinizi mağazada oluşturabilirsiniz.
Vestel kurumsal mağazalarımızı görüntülemek için tıklayınız.
İade etmek istediğiniz siparişlerinizi kargoya teslim etmenize gerek yoktur. Vestel servisimiz ürünü mağazaya teslim etmenizden itibaren 3 iş günü içerisinde kurumsal mağazalarımızdan ürününüzü teslim alacaktır. Ürününüzü mağazaya teslim etmeden önce lütfen ürününüzün tüm aparatlarıyla eksiksiz ve iade süresi kapsamında olduğundan emin olunuz. İadeniz servislerimiz tarafından kontrol edilerek onay sürecine tabi tutulacaktır. Ürününüzü mağazaya teslim etmeden önce üründe meydana gelebilecek hasardan Şirketimiz sorumlu olmayacaktır. Ürün teslimi bir Teslim Tutanağı ile gerçekleştirilecek olup, ilk bakışta tespit edilen açık kusurlar bu tespit tutanağında belirtilecek ve Taraflarca imza altına alınacaktır. İadenizin onaylanması durumunda, ürün mağazaya teslim edildikten sonra 6 iş günü içerisinde ücret iadeniz gerçekleşecektir.
İşbu sürelerin hesaplanmasında hafta tatili, resmi ve dini bayram ile mücbir sebep halleri dikkate alınmayacaktır. İadenizin onaylanmaması durumunda servislerimiz aracılığı ile iade ürününüz adresinize teslim edilecektir. İade ürün mağazaya teslim edildikten sonra iade iptal talebi yapılamamaktadır.
Mağazadan iade talebinde bulunduğunuz siparişinizin detayı için 0 850 222 4 123 Vestel Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
Link
Hangi ürünler mağazadan iade kapsamındadır?
Kurulum gerektirmeyen ürünler iade kapsamındadır. Kurulum gerektirmeyen ürünleri görüntülemek için tıklayınız.
Link
Hangi mağazalara iade yapabilirim?
Vestel kurumsal mağazalarımız aracılığı ile iade talebinizi mağazada oluşturabilirsiniz. Vestel kurumsal mağazalarımızı görüntülemek için tıklayınız.
Link
Mağazaya iade etmeden önce iade talebi oluşturdum, mağazaya iade edebilir miyim?
Mağazaya gelip iade talebi oluşturmadan önce, daha önceden “Siparişlerim” sayfasından veya müşteri hizmetleri tarafından oluşturulmuş iade talebiniz var ise bunun iptal edilmesi gerekmektedir. Daha önceki iade talebinizin iptal edilmesinin ardından, mağazadan iade talebininizi mağaza yetkilisinin desteği ile oluşturabilirsiniz.
Link
Siparişimi mağazadan iade ettim, iade sürecini nereden takip edebilirim?
İade talebiniz ile ilgili bilgi almak isterseniz 0850 222 4123 numarasından Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.
Link
Siparişimi mağazaya iade ettim, iade talebimden vazgeçtim, iade talebimi iptal edebilir miyim?
İade ürünü mağazaya teslim edildikten sonra iade iptal talebi yapılamamaktadır.
Mağazadan iade talebinde bulunduğunuz sipariş detayı için 0 850 222 4 123 Vestel müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
Link
İade talebim neden onaylanmadı?
İade süresinin dolduğu durumlar veya Vestel Yetkili Servisi’nin tüketici hatası kaynaklı olduğunu tespit ettiği hasarlı & revizyonlu ürünler için iade onayı verilememektedir.
Link
İade ettiğim siparişimin ücret iadesi ne zaman yapılır?
Siparişlerinize ait ücret iadesi, iade talebi Yetkili Servisimiz tarafından onaylandığı durumda, siparişinizin mağazaya teslim edilmesinden sonraki 6 iş günü içerisinde gerçekleşmektedir.
Link
Taksitli ödeme yaptığım ürünün iadesi neden taksitle yapılıyor?
Tüm alışverişlerde, siparişe ait tutarın tamamı Vestel tarafından kredi kartınızın ait olduğu bankaya tek seferde ödenmektedir. Taksitle ödeme yapılan kredi kartı alışverişlerine ait ücret iadeleri, bankanızın iç işleyişine bağlı olarak taksitli şekilde gerçekleşebilmektedir. İade ödemelerinin taksitli olarak yapılmasında Vestel’in bir dahli bulunmamaktadır. Detaylı bilgi için bankanızla görüşebilirsiniz.
Link