Vestel.com.tr web sitesini ekran okuyucu uygulama modunda çalıştırmak için tıklayınız
BAŞA DÖN
SEPETE GİT
TOPLAM:

Müşteri Memnuniyeti Politikamız

Müşterilerimizin tüm iletişim kanallarından bize ulaşan talep, öneri ve geri bildirimlerini etkili biçimde değerlendirerek memnuniyetlerini sağlamak temel amacımızdır. “Memnun etmek görevimiz, teşekkür almak hedefimiz” ilkesi ile çalışırız. Bu amacımız doğrultusunda;

• Müşteri talep ve şikayetlerini objektif olarak açıklık, gizlilik, erişebilirlik, bütünlük, duyarlılık prensipleri içinde ele alır, yasal mevzuat çerçevesinde ve ilgili şirket kurallarına uygun olarak değerlendiririz
• Müşterilerimizden aldığımız her şikayeti hızlı bir şekilde ele alarak, çözüm aşamalarında müşterilerimizi bilgilendirir, şikayetlerin tekrarını önlemek için süreçlerimizde kalıcı iyileştirmeler gerçekleştiririz.
• Müşterilerimize adil ve tarafsız bir şekilde geri bildirimde bulunuruz
• Müşteri isteklerini karşılamada kaliteli, hızlı, öncü, güvenilir hizmetler sunarız ve süreçlerimizi sürekli iyileştiririz.
• Çalışanlarımızın, iş ortaklarımızın ve paydaşlarımızın, müşteri memnuniyetini artırma yönünde katılımcılığını, paylaşımcılığını, yaratıcılığını destekler, kendilerini geliştirebilecekleri ortamlar sağlarız
• Süreçlerimizde hizmet üreten kişilerin başarılarını ödüllendirir, müşterilerimize yapılan memnuniyet anketlerimizi detaylı şekilde analiz ederek puanlarımızı sürekli artırmaya odaklı çalışmalar yaparız.

Şikayet Yönetim Süreci



Vestel Müşteri Hizmetlerinin bildirim kanalları:

Çağrı Merkezi numarası: 850 222 4 123
Email adresi: vmh@vestel.com.tr
CapCanlı Destek fonksiyonu http://www.vestel.com.tr/destek/canlidestek.aspx
Vestel Mobil Asistan Mobil Uygulaması: http://www.mobilasistan.vestel.com.tr/
Whatsapp: 0531 546 41 23 – 0536 075 41 23
ÜRÜN TÜRÜ ()

UYARI!

EMİN MİSİN?

EVET HAYIR